All black .

Inflyttningsfesten hade tema svart .

Och eftersom jag alltid tar teman seriöst så gick jag all in .

Mathias färgade mitt hår svart och jag hade inhandlat svarta linser .

Kläderna var dock lite basic , men ändock svarta .

Jag gillar håret som fan , kommer nog färga det svart fler gånger .

Är dock bara tonat nu , så kommer väl försvinna inom kort .

Linserna var lite småballa , men de passade inte speciellt bra .

Som ni ser på bilden så glipar de så att man kan se min vanliga ögonfärg .

Och well , vad annat kan man förvänta sig ? One size doesn't fit all .

 

 


Kommentarer
C

oj! :O ja, ganska annorlunda ju men inte helt fel ändå :)

2010-11-03 @ 20:41:22
Gina

Gud vad dom svarta linserna är najs! Var köpte du dom?

2010-11-04 @ 22:26:32



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0