Lovet påbörjat .

Ja då har jag alltså en veckas ledigt nu .

Känns sjuuukt skumt , jag vettifan vad jag ska göra om dagarna !

Umgicks dock med Erica igår , lika trevligt som alltid . 
Bakade en mindre lyckad kladdkaka med apelsin i .

God men inte ett dugg kladdig .

Så , tisdag idag och grått som fan ute . Lite småmysigt .

 

Helgen var också lite småtrevlig .

Inflyttningsfest hos mig med majoriteten av mina beloved ones  .

Lite sådär lagom kaos när vi hämtar folket på stationen .
Erica och Jesper har världens största resväska med sig ...

Mathias har ingen plats i sin trunk så Jesper fick sitta med väskan i knäet .

Det var nog inte jättebekvämt .
Dessutom så hittade vi knappt tillbaks till mig och Maxi .
Stora delar av Ronneby är ju enkelriktade nämligen .


Festen i sig var ganska mysig och lugn .

Kollade på Dansbandskampen , så nu har jag fått nog av dansband för sisådär 3 år framåt .
Sen var det mest snack om ditt och datt och så spelade vi nått suparspel .
Var nog det som fick igång festen mest . Vattenfall och grejer ...

Men jag hade hur som helst roligt och är tacksam över att folket kom .

Trots den långa biten att åka , samt all packning som jag tvingade dem dra med sig .

Var nog mycket därför som många andra bangade , även fast de inte vågade skylla på det .

Får försöka bli polare med killen som bor i närheten av mig .

Återigen har jag hittat min granne via Helgon . Eller , han hittade mig dock men .

Fast han bor på andra sidan vägen , men det kan väl kallas grannar ändå , right ?

Han får visa mig de få uteställen om finns i Ronneby , annars får det bli Karlshamn . 
Eller så får jag helt enkelt åka hem till Krstd när jag vill festa .

Det är ju ingen dum tanke egentligen ...


Kommentarer
frejis

sv: nej, men jag har ju betydligt längre att åka :P

2010-11-02 @ 20:08:29
URL: http://frejis.blogg.se/
Mike

men...det är ju jag! :0

2010-11-05 @ 13:26:28



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0