Recension och konstigheter .

Efter en evinnerlig tid av städning och diskning fick jag min pizza igår . Dramatic Chipmunk
Mike bor på källarplan , så han har fått måla ett fönster .
Mycket verklighetstroget måste jag säga .
Dessutom har stackarn ingen dusch så han får snällt stå ute i regnet .
Funderar på att ringa hit tidningen till nästa gång .
Hur som helst så var det en väldigt trevlig kväll .
Han var inte nån fulgubbe , faktiskt ! Bara lite ... förvirrad .
Inte nog med att han slarvar bort filmer och fjärrkontroller ,
han låser sig ute också . Himla smidigt . 
Och varken katter eller hundar gillar honom . Katten bara "o_O" och sprang iväg ..
Typ som den där gnagaren från Youtube , som ComHem gjorde parodi på .

Nej men det var en funny afton !
Vid typ kvart i ett så ringer Mathias och kollar om jag är vaken .
Då kör han från Krstd , med slutmål Ronneby .
Jävla galning . Dessutom kom han fram typ 15-20 min tidigare än han borde .
Så åter igen , jävla galning . Men det var himla mys !

Var dessutom en sväng på skolan idag .
Typ 3-4 timmar eller nått sånt .
Blev lite drejning och så började jag kavla en burk .
Dock blev jag lite ägd av Mathias på drejningen .
Han lyckades färdigställa en produkt , medans mitt bara blev gegga .
Tror jag måste ta lite privatlektioner snart ...
Imorgon hoppas jag att det blir mer kreativitet !

Kommentarer
Mike

Känns inte som jag gjorde jättebra ifrån mig direkt -_-

2010-11-14 @ 16:29:32



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0