Tvättkaos !

Fan jävla automatiska tvättmaskiner .
Bara startar helt av sig själva , typ .
Har sånna där fancy som ska väga tvätten först , så man kan dosera rätt mängd tvättmedel .
Och ja det tar ju nån minut eller två så jag tänkte passa på att hänga upp lite tvätt sålänge .
Tiden går och när jag hängt upp allt så ser jag att maskinerna är i full gång .
Och jag bara NEEEEEEJ !!
Drar ut luckan där man ska hälla i medlet , men då rinner det ut en massa vatten ...
Får typ panik . Men lyckas tillslut få stopp på maskinerna , pjuh !
Och pga detta kaos så tar jag fel tvättmedel till vittvätten . Dammit !
Det är då ett jävla helvete ibland att tvätta ...

Kommentarer
M

Bra jobbat Bea!! Vad är planen för helgen?

2010-11-25 @ 08:13:34
C

haha. inte ska de va för lätt inte :P

2010-11-30 @ 19:39:40



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0