Eureka !

Efter en vecka i Ronneby har jag upptäckt följande :
- Soda Stream är en underbar uppfinning .
- Det blir väldigt skitigt på en vecka .
- Jag kan fixa middag när jag vill . Om jag vill ...
- Jag har alltid TV'n på , tystnad = jobbigt .
- Mat är dyrt !
- Jag borde skaffa mig ett ICA-kort .
- Det finns en enklare väg att köra hem till mig !
- Tom's corner har goda pommes .

Feel free att komma och hälsa på .
Jag vettifan hur det blir med inflyttningsfest .
Antagligen inget stort eftersom jag inte kan ha hur många som helst sovandes här :P

Btw , detta var blogginlägg nr 666 !

Kommentarer
Mike

Välkommen till Ronneby :/

Det ser ut som om vi kommit fram till ungefär samma saker. Tom's Corner är mums <3

2010-10-17 @ 10:59:00
3s

Du ligger ganska mycket före mig med antalet blogginlägg... Med de sju jag har som utkast och inläggen i "om mig" är jag uppe i 300 :p

2010-10-19 @ 22:18:07
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0