Finally !

Okej , nu har jag internet .
Och jag har alltså flyttat hemifrån . OMG .
Jag typ orkar inte skriva om allt .
Men flytten gick smidigt som fan , och min lägenhet är nytapetserad+målad .
Gött ! Lite smådetaljer som ska fixas innan de är riktigt klara .
Och jag trivs nått så in i helvete ! Här är så fint .
Har några få lådor kvar att packa upp , och sen är det bara pimpning kvar .
3 av 4 väggar är betong = jättejättestora hål om man ska sätta upp nått .
Den 4e väggen är gips , men täcks till 80% av ett fönster . Bra !
Jag typ slänger väl upp lite bilder sen i veckan .
När jag har tid och ork .

Bästa var ju dock i lördagskväll , efter flytten .
Gick till Maxi med Mathias för att handla mat .
Fick låna cash av pappa , hade ju inget internet och typ inga pengar på kortet :(
Iaf , så när vi går så sakteliga längs vägen så kör det förbi en bil .
Som tutar , och föraren vinkar glatt .
Jag menar wtf !? Jag hinner bo där i kanske 6 h , och redan tutar folk efter mig !

Dessutom har jag tvättid på onsdag .
Vuxenpoäng !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0