Mhm .

Helgen spenderades hemma i Kristianstad .
Mestadels i Önnestad dock .
Men blev även middag både hemma hos mor och hos far .
Dessutom jagade Securitas oss i fredags .
Eller nästan , de kom körandes och undrade vad vi sysslade med .
Vi var nere vid gasverket och fotograferade .
Hur oskyldiga som helst !
Blev några vettiga foton iaf . Kanske lägger upp dem här sen .

Idag hade vi rakubränning på skolan .
Jag orkar inte förklara , så googla det .
Blev typ asnajs !
Kommer slänga upp bilder på det också sen .

Och sliten som man är så tänkte jag strax lägga mig .
Kommer låta som en skäggig tant som rökt i 50 år när jag vaknar imorgon .
Är helt rökförgiftad efter bränningen idag . Usch !

Kommentarer
3s

Jag vet vad rakubränning är! :D Vi gjorde fat och annat trams i lera, och i samma veva som jag blev opererad skulle allt brännas, så jag missade det.

2010-10-26 @ 09:58:17
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0