Åh underbara lediga dag .

Eller ja , "ledig" iaf .
Sovmorgon till halv 9 . Tackar ! Jag behövde det .
Sen var jag snäll som fan och röjde upp lite i Mathias lägenhet .
Nu ser det nästan anständigt ut , iaf i vardagsrummet .
I hallen har det grott ett berg med smutstvätt , det ville jag inte ens röra med tång .
Körde hem vid 11tiden . Åt lite frukost , en delikat paj från Felix .
Har börjat städa så smått här hemma med , men fan vad segt det går .
Finns ju så mycket roligare saker att göra !

Messade Tom innan , frågade om han ville leka idag .
Han svarar : Måste skruva på mina bilar , så tyvärr :(
Översatt : Jag skruvar hellre på bilarna än umgås med dig .
Tack ! Man blir ju så trött ... Dessa karlar !

Appropå karlar så träffade jag exet en snabbis igår .
Han kom med ett par grejer som jag glömt kvar hos honom .
Och alltså , ja vad ska jag säga ... Fy fan vad ful han är nu !
Han har klippt sig sjukt kort , och har nån slags lugg .
Alltså jag bara skrattade åt honom .
Och tydligen ska han klippa det ännu kortare nu , han gillade nog inte själv sin frilla riktigt .
Haha allvarligt , det kommer bara bli värre .
Gud vad elak jag är , men det förtjänar han .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0