Biljard .

Mja , det blev inge Bandit igår .
Jag pallade inte , var inte alls pepp på det . Tyvärr .
Robin hatade nog mig lite för det igår .
Jag hoppas han söp bort sitt minne ...
Vi hängde på Biljard istället , Mathias och jag .
Träffade Nadja , lilla gumman <3
Hängde även ett tag med Sebbe , Simon och Hampus .
Stackars Hampus , de hade söpit ner honom rätt rejält .
Han drack nått som kallades Avloppsrör .
Fy fan det såg ut som om nån ätit spenatsoppa samt druckit kaffe och sen spytt upp det .
Och sen toppat det med grön grädde . Typ .
Men visst , det smakade inte allt för illa ändå faktiskt .
Var typ Baileys , cola och nånting till i det om jag inte missminner mig .
Jag och Mathias shotade lite . Och spelade biljard .
1-1 blev det . Jag är stolt !
Dock tror jag han spelade dåligt med flit för att jag inte skulle känna mig kass ...
En sväng till BK med Nadja efter att Biljard stängt .
Nattamat is the shit som vi brukar säga .
Sen , hem och sova !

Idag ska vi åter ut till verkstan , fixa klart projektet .
Ska bara vänta på att "chefen" vaknar . Det kommer ta tid .

Adjöken !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0