Egentligen ...

Vad vinner jag på att ha kontakt med Jonas ?
Alla säger åt mig att lägga ner , jag blir bara sårad .
Gång på gång på gång .
Och det gör fortfarande ont som fan .
Hugger till i hjärtat när han loggar in på Msn , eller skriver nått på Face .
Blev ett nytt typ bråk i måndags .
Många saker sades som tryckte ner mig rätt rejält .
Bröt ihop , ofc . Och återigen fick jag frågan :
Varför pratar du ens med honom då ?
Jag vet inte . Jo , jag vet .
Jag saknar det vi hade . Jag vill att han ska förstå mig .
Jag har inte kommit över honom . Jag vill att han ska bry sig .
Jag vill komma på ett sätt att såra honom som han sårade mig .
Ja , anledningarna är konstiga . Jag vet .
Jag vet att jag inte borde låta det bli såhär hela tiden .
Men jag gör ibland valet att låta hjärtat styra istället för hjärnan .

Det jobbigaste är vändningarna på tonen i det vi skriver till varandra .
I måndags var det riktigt jävla aggressivt , idag väldigt förstående .
Då var jag så arg på honom , ville slå honom .
Nu är det nästan så jag skulle vilja krama honom .
Hur jävla fucked up är inte det ?!
Jag skulle fortfarande kunna göra mycket för hans skull .
Trots att jag inte borde . Trots att det egentligen skulle vara tvärt om .

Fan . När ska detta sluta ?

Kommentarer
frejis

Sv: Hehe dom kan få komma och semestra ho mig ett tag. Dom kommer bli som nya :P

2010-09-16 @ 19:44:10
URL: http://frejis.blogg.se/
Jennyyyy

haha, har ätit den muslin i två år nu, klarar mig inte utan den! växjö är awesome, studentlivet är så jäkla grymt!! nej kronfågel är ett avslutat kapitel, men det var dock kul så länge det varade :P hur är ditt plugg?

2010-09-16 @ 23:55:15
URL: http://[email protected]
Anonym

Känner igen mej så väl i det du skriver... Och ja, det tar tid tro mej. finns alltid något kvar där när man känner att man blivit sviken tyvärr. Men det är bara att kämpa vidare med hjärnans kamp över hjärtats... /en liten Mystet

2010-09-19 @ 18:36:23



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0