En vecka .

Helt galet . Om en vecka flyttar jag .
Blandade känslor , det ska erkännas .
Men fan det ska bli skönt ändå !
Ytterligare ett steg mot vuxenvärlden .

Gårdagskvällen spenderades i verkstaden .
4 timmar , 19-23 , höll vi på . Och färdiga blev vi då inte . Typiskt .
Det tog betydligt längre tid än vad jag trott .
Och det är självklart bara mitt eget fel . Jag arbetar för sakta ...
Men , nu kan jag iaf hantera en vinkelslip någorlunda vettigt .
Det är minsann inte så fy skam !
Förhoppningsvis blir skiten klar imorgon .
Eller rättare sagt , den MÅSTE bli klar imorgon !
Det roligaste är kvar , och även det svåraste .
Att bocka och svetsa ihop alla delar ...
Jag hoppas innerligt att det blir snyggt när det är färdigt !
Lägger väl upp bilder på projektet här senare för de nyfikna .

Ikväll väntar utgång , tror jag .
Lutar åt Bandit's inflyttningsfest .
Men man vet ju aldrig vart man hamnar .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0