Fakk !

Åh vad jag hatar sånt här .
Missade tåget imorse . Det gör jag typ aldrig .
Men detta var tack vare två faktorer som inte är jag .
Utan det var pga Mathias , och att tåget stod på fel spår .
Hade ju en hel minut till godo , så jag hade hunnit !
Om nu tåget hade stått på sitt vanliga spår . Men icke .
Nåväl , nu fick jag lite qualitytime med min dator istället en extra halvtimme .
Det blir den nog jätteglad för . Jag gillar det iaf !

Gjorde klart sovrummet hos Mathias igår .
Eller , vi hade hoppats på att vara klara .
När vi drog av maskeringstejpen så följde färgen med på vissa ställen .
Och så hade där blivit en del läckage . Mindre bra .
Så går det när man inte tänker eller följer reglerna .
Men men , det blir till att springa runt med en mindre pensel och fylla i allt nu .
Går nog hyffsat fort ...

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0