Fredag !

Höhö , Helgon-killen bor i mitt hus . I min trappa . OMG ! xD

Idag fick jag göra att vi är lediga från skolan imorgon .
Satan så skönt !
Alltså , dampet på denna dagen i skolan . Eller iaf förmiddagen .
Först Stormöte , vi sjöng sånger bland annat .
Igelkottaskinnet och nån psalm . Jag menar palla ?
Vi måste tydligen lära oss dem till tema-dagen i slutet av månaden .
Iaf , sen skulle vi ha foto . Asnajs på ett sätt .
Men allt tar så lång tid att gå igenom .
Där är ALLTID nån trög jävel som inte fattar ett piss .
Och inte blir det bättre av att datorerna fuckar .
Programmen finns bara på vissa datorer , och man kommer inte åt alla hårddiskar .
Dessutom så kan lärarna knappt använda datorerna .
"Jahaa , nu ska vi då spara detta . Var trycker jag då ?"
Sen är de ju värdelösa på kortkommandon och sånt också .
Man blir så frustrerad , vill bara göra det själv istället .
Fast på eftermiddagen var det riktigt kul .
Hade keramik , och vi drejade . Åååh I love it !
Snacka om att jag kommer spendera många timmar i det källarrummet sen .
Dock måste jag skaffa mig ett par målarbrallor .
Jag lyckas alltid skita ner mig så förbannat !

Den lediga dagen imorgon kommer gå åt till följande :
- Vakna i vettig tid , typ 9 .
- Ta upp och sortera den sista av mina lådor från källaren .
- Skriva inköpslista till IKEA .
- Försöka shoppa lite kläder , gärna skor och jacka .
- Köpa sprit .
- Hämta flyttlådor hos Nadja , på nått sätt .
Och så ska det ju festas järnet också ! Kommer bli aaasnajs .
Förhoppningsvis kommer mina fyra favoritbrudar att samlas .
Och det mina vänner var länge sen sist !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0