It's fuckin' blowing !

Satan i helvete vad det blåser idag !
Lagom utmattad när jag kom fram till Tattoo-studion , från stationen .
En cykeltur på kanske 4 minuter .
Man ser ju lagom graciös ut när man kommer där vinglandes och frustandes som ett ånglok .
Hur som haver så var det jävligt najs att äntligen fylla i tatueringen .
Ibland tar det lite onödigt lång tid för tummen att lossna .
Skön smärta , jag längtar redan till nästa gång .

Fett dryg dag i övrigt . Hade lätt kunnat somna på konsthistorian imorse .
Visst , min lärare är väldigt bra på det han gör rent praktiskt .
Men tyvärr är han mindre bra på den teoretiska biten .
Han har en tendens att prata med väldigt sövande röst .
Farligt när man redan är trött som det är .
Men ja , sen var det rätt fritt målande resten av dagen .
Min lilla spågumma-målning går framåt så sakteliga .
Påminn mig om att inte försöka måla händer igen !

Imorgon anordnar skolan promenad med tipsrunda .
Jag tänker inte åka dit .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0