Självporträtt .

Fuck , veckans uppgift är porträtt .
Och ja , självporträtt är ju något enklare , och framför allt snällare .
Man vill ju inte göra någon annan ledsen genom att måla dem fult som fan .
Så , jag sitter så fint på min stol framför mitt staffli där jag ställt en spegel .
Och så försöker jag komma fram till hur fan jag ser ut egentligen .
Tro mig , det är inte lätt .
Visar första skissen . Jag ser ut lite som det där ägget på muren ...
Vad fan hette han nu ? Klumpe Dumpe ?
Munnen är så jävla ful , vettifan hur jag ska rita den .
Och egentligen är mina ögon mindre än det där också , i förhållande till näsan .
Nåväl , blir till att börja om imorgon .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0