Nya tag .

Mhm , bara 4 dagar kvar till helgen .
Kan inte mer än längta .
Denna helgen var dock riktigt bra .
Malmö med Robin på fredagen , mys på kvällen .
På lördagen blev det en liten sväng på stan med Thias .
Bowling och middag på kvällen med Snuffe och hennes kusin Felicia . Ytterst trevligt !
Söndagen spenderades först på Balk&Hål (Thias jobb) , sen åkte vi ut till pappa och grillade .
Nu har ytterligare en Maybe-produkt färdigställts , med viss inspiration från annat .
Den ska Thias' farmor få i 70års present på söndag :)
Dessutom börjar mitt betongbord närma sig med stormsteg .
Snodde lite mer skrot från verkstaden samt fick en spegel att gjuta på , och införskaffade klarlack .
Nu är det bara betongen som fattas . Spännande !
Jag bara antar att ni fattar vad jag snackar om men , det kommer klarna så småningom ;)

Fullt ös medvetslös i skolan nu .
Ingen grafik denna veckan , blir att jobba stenhårt inför utställningen istället .
Vilket inte är det lättaste . Varför är man aldrig ute i god tid ?

Kommentarer
3s

Åååh var du också i Malmö? Tyckte jag såg Robin vid provrummet på H&M.. ;D

2011-04-04 @ 22:13:15
3s

Åhh så du var också i Malmö? Jag tyckte jag såg Robin vid provhytten på H&M! ;D

2011-04-04 @ 22:17:35
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0