Framtiden .

Hade en trevlig eftermiddag/kväll igår med och hos min kära mor .
Först en tripp till stan , jag spenderade tolvhundra spänn bara sådär .
Sen Maxi och vidare till morfars grav innan slutmålet Åsum .
Där lagades det pizza , en med köttfärs och en med salami .
Hur gott som helst !
Till efterrätt blev det glass med hemmagjord chokladsås och ett par omgångar Alfapet .
Jag vann en av två , vilket är ganska ovanligt faktiskt .
Normalt vinner jag alla rundor ...

Hur som helst , vi diskuterade mina framtidsplaner vid något tillfälle .
Och kom då fram till att jag måste säga upp min lägenhet innan denna månaden är slut .
För att alltså kunna flytta i juni . Helt galet . Jag har ju knappt flyttat in !
Blir till att leta lägenhet som fan nu då helt enkelt . Billigt men centralt . Helst .
Och jag måste verkligen ta mig i kragen och leta sommarjobb .
Annars kommer det nog bli en tuff höst och vinter i arbetslöshetens skugga .

4 månader kommer gå alldeles för fort .
Jag vill inte sluta på skolan !

Kommentarer
Mike

shit vad fort det gått D:

jag måste med säga upp min snart tror jag. fast jag har inga direkta lägenheter på G så det känns inte så stabilt.

du kan inte plugga vidare då? om du inte vill sluta?

2011-02-05 @ 17:10:56



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0