Istiden är åter här .

Fan vad jag avskyr denna kylan !
Det såg ju så lovande ut ett tag innan , när all snö försvann .
Men nu bara fryser man ihjäl så fort man går utanför dörren .
I do not like !
Inne på skolan är det också sjukt kallt .
Överväger skarpt att ta på mig jackan snart ..
Dessutom är jag sjukt trött , vill bara krypa ner i min sköna och varma säng !
Lovet kommer riktigt passande , jag behöver det .
Gud vad jag gnäller . Skolan är ju galet slapp jämfört med ritkigt jobb .
Men , hör det inte lite till att klaga på massa saker när man går i skolan ?
Det är liksom som en oskriven regel på något sätt .

Nej , jag får väl ta och återgå till mitt fågelbad nu .
Som charmigt nog ser ut att vara indränkt i sperma .
Mysigt !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0