Virkvirk .


Ja hujedamig vilken garnnörd jag blivit .
Denna lilla sötnos är en present till mitt kusinbarn (?) som ska döpas .
Måste stolt säga att jag virkat klänningen helt utan mönster .
Jag är så awesome !

Har dessutom kommit fram till att jag måste sluta köpa garn .
Jag har fullt tillräckligt nu , faktiskt !
Så himla typiskt mig att köpa onödigt mycket stuff .
Speciellt när det gäller tillfälliga intressen .
Nu håller jag tex på att jaga mosaik för fullt .
Hittade lite på Panduro Outlet , billigt satan !
Jag får se till att försöka hålla mig till det ... (a)
Blev dessutom helt kär i såndär silverlera-mojs .
Som kostar multum och kräver speciell ugn .
Typ gaaah !

Jag behöver nog gå konst ett tag till :P







Kommentarer
3s

Åhh vad fin den blev! (:

2011-02-24 @ 07:30:42
URL: http://abrighterday.blogg.se/
MajQ

Fan vad najs!

haha, sån är jag med, inte lätt att inte köpa massa najs grejer ;D




Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0