13afton !

Det är det tydligen idag , hade jag noll koll på tills jag träffade Robin på stan .
Jag lyckades banne mig ta bussen från Önnestad in till stan idag .
Och eftersom jag nojjade som fan så var jag på hållplatsen ca 10 min för tidigt .
Sen blev det då ett par vändor på stan och lite snabbfika .
Och eftersom jag har minus på kontot så fick jag nöja mig med fönstershopping .
Drömma är ju gratis !

Och nu i afton bjöd mamsen på middag . Det tackar vi för !
Väl hemma hos Thias åkte alkoholen fram och blandades hej vilt .
Vilket resulterade i att han nu ligger inne i sängen och snarkar :P
Jag vill passa på att ge ett litet simpelt drinktips .
Julmust och Mintuu , blir hur mumsigt som helst !
Sen om man blandar 20/80 , 40/60 eller 50/50 , ja det är upp till var och en .
Här i "hushållet" kallar vi drinken för Grey xmas .
( Eftersom Black xmas redan var upptaget )
Hur som haver , nu intar jag sängläge .
Sista rycket nu med långhelg innan skolan åter är igång . Woho !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0