Inget napp ännu .

Var och kollade på två lägenheter nyligen , på Österäng och vid Willys Hemma .
Ingen av dem kändes som hemma tyvärr .
Så det fick bli ett "nej tack" på dem båda .
Fick erbjudande på två till , tackade nej till en av dem direkt .
Hoppas de inte har gräns på hur många man får tacka nej till ...
Vet inte riktigt hur jag ska göra med den andra av dem .
Men lutar väl åt att det blir ett nej på den också , fick höra att det nog inte var så trevligt kvarter .
Sökte ytterligare en lägenhet på Österäng .
Den kommer jag troligtvis tacka ja till om jag får den .
Jag menar , det är ju ändå där jag verkligen kan tänka mig att bo .
Har ju planerat inredning till balkongen hur länge som helst nu !
Hoppas verkligen den känns mer som hemma än den förra .
Men , hur bra intryck ger sönderslagna garderobsdörrar , bönematta och eluttag på sniskan ?

Kommentarer
Mike

Inte lätt det där. D:

dessa bönemattor, alltid ivägen när man ska sätta vägguttagen rakt, slutar alltid med att man snubblar in i garderoberna!

2011-03-17 @ 18:36:09



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0