Tisdag .

Å fy fan vad denna dagen har varit lång !! Trött som ett as när det var dags att gå upp , segar mig till jobbet . Där är det fullt hus , big boss är ju tillbaks å jävlar vad hon kör med en .. Är så avis på Lisa , de är ju skitsnälla i hennes butik ! Var ju där å hälsade på igår , dock var inte Lisa där men fick mig en trevlig pratstund med hennes boss :) Idag var vi 5 st i butiken fram till 1 , sen blev vi bara 4 . Fy fan säger jag bara, det var ju rätt rörigt . Men men , får stå ut . Snart har ju halva denna veckan gått , sen är det bara 2 veckor kvar .

I helgen blir det att sälja på Saker å Ting , men tydligen har Freja en del problem med våra pinnljustakar , så vi får nog skita i dem tyvärr :S Men men , hoppas vi får lite sålt iaf . Blir en tidig morgon så på söndag ska jag inte göra ett skit hoppas jag . 

Nej nu blir det House , sen ska jag nana .
c Ya !

Kommentarer
Lislis

aww jag hade hoppats på att du hade haft det bättre i din butik, verkligen! känner mig dum som har det som jag har! men jag tror även jag kommer få slita lite nu denna veckan och de som följer! kommer bort till dig i morgon och räddar dig från "the boss" några minuter iaf! :D <3

2008-11-25 @ 21:37:28



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0