So far ...

Helgen var verkligen askalas, å nästa fest hålls i Vetlanda förhoppningsvis !
Langosen var perfa , Freja det gjorde vi bra !
Somnade tydligen rätt hårt vid halv 4-tiden i lördags natt . Sov så hårt att jag inte märkte när resterande folket började spela dansband. Man är nog rätt trött om man inte ens reagerar på det urdåliga musikvalet x)

Igår var jag i skolan i ca 20 minuter , för att ta porträttfoto . Å man blev ju lika ful som vanligt , haha .
Är aldrig nöjd med sånna men men shit the same .
Sen var jag med Claudio på syncentralen, totalt spenderade vi nog närmare 3 timmar på sjukhuset. Så det blev ingen samhälle för min del men jag lipar ju inte för det :P

Å btw så är jag så jävla glad för min alldeles egna datorn ! Fan på tiden ..
Som tur är så har jag en underbarpojkvän som har betalat rätt mkt på den , helt frivilligt <3
Bär snart av till OnOff för att inhandla tangentbord och mus , så kommer säkert bränna 600:- sen ... men men .

Peace out !


Kommentarer
Louise

Vad för dator? :P Minne och så? ;)

P.s tack för den fina kommentaren på min blogg :D

2008-10-22 @ 20:18:25
URL: http://www.nogg.se/muppenludde



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0