Trångt men rockigt !

Jobb igår då . Gick upp klockan 7 , tog tåget 8.23 . Började jobba 9.45 . Dagen var lugn, inte speciellt mycket kunder .  Efter jobbet åkte jag till Hässle där jag mötte upp Frejis för en tur till Netto .  Inhandlades mat till palten vi skulle bjuda Kim och David på .  Vi handlade dock lite för mkt saker , men men :P  Tog ett bra tag innan vi var klara med palten iaf ,. drygt en timme efter planering !  Men , pojkarna roade sig och oss undertiden ändå så :)  Och ja , det gick ju att äta också :)

Efter en helvetesfärd genom Hässleholm med David som förare kom vi till Andy . Där var det full spelning på Rockband så det var ju bara att haka på :) Tror vi var 12 pers i Andys minilya på 27 kvadrat .  Han hade btw det minsta kök jag nånsinn sett ! Knappt lönt för fasen !  Iaf , jag försökte mig på att spela lite trummor också , gick mindre bra .  Resten av kvällen höll jag mig till gitarren , och det gick mkt bättre :)  Det blev en del flytande minsann . Och trött som man var så hade onykterheten mig i sitt grepp rätt fort . Efter ett tag blev det svårt att koncentrera sig på de färgade plupparna på TV'n och att då samtidigt försöka styra fingrarna till rätt knapp på gitarren , ja det gick ju inte alls .Så jag gav upp och satte mig i den grymt sköna fåtöljen . Där höll jag på att somna ett par ggr innan jag och Freja beslutade oss för att bryta upp och gå hem å sova istället .

Men , det var en riktigt trevlig kväll faktiskt . Hoppas det blir av fler ggr .

Kommentarer
jasse

: p



Tack så mycket...de hoppas vi att vi snart gör. Flytten närmar ju sig me stormsteg!

2009-04-05 @ 20:16:02
URL: http://jasse.webblogg.se/
jasse

Njaa spända vet jag inte men man e ju smått stressad. Men samtidigt så ska de ju bli så skönt att komma härifrån, vantrivs ju som bara den. Ingen miljö för barn att växa upp i!

2009-04-05 @ 22:50:49
URL: http://jasse.webblogg.se/
Therese S.

Sv:

Hmmmmm... Haha... Jag gillar den låten? ^^

2009-04-06 @ 22:47:29
URL: http://thesserese.blogspot.com
Jasse

Gokväll!



Jo de kan man säkert göra, precis som det går att ändra allt annat : p Får sätta mig in i de när mer tid finns! Men håller me dig att de inte e världens snyggaste!



Hoppas allt e bra me dig?!

2009-04-06 @ 22:53:21
URL: http://jasse.webblogg.se/
Therese S.

Sv:

Haha, det är ju sånt stuk det är på nästan alla låtar på bloggen? ^^

2009-04-07 @ 11:51:09
URL: http://thesserese.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0