Dammit !

Fy faan för att inte kunna sova alltså .
Gick och la mig vid 2 .
Vaknade klockan 5 av att C's alarm gick igång .
Jävla tur att jag slapp köra honom till flyget dock .
Tänkte att det är ju lugnt , jag kan bara somna om sen .
Men icke ! Vettifan varför .
Var inte speciellt trött längre , eller nått .
Men , många tankar som snurrar i min skalle just nu .
Kan ju vara därför med .
Nåja , då har jag gott om tid på mig idag att göra nått vettigt .
Dock lär det nog inte bli spec mkt av den varan ändå (A)
Nä , vi börjar dagen lugnt och stillsamt med en film .


Vill tillbaks till trädgården med dig .
Där vi stod nakna i regnet .
Bara du och jag .

Kommentarer
Anonym

låter kallt...

2009-08-08 @ 09:34:26



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0