Niggerballs !

Yahapp .
Slaggade i Hässle inatt , efter en tripp till HBG .
Missade sista tåget till stan .
Konstigt nog gick där ett till , men bara till Hässle .
Mucho strange .

Iaf , idag drog jag ut en sväng med Theo och Keila .
Och sen automatiskt så följde jag med dem hem .
Efter ett tag kom Kim och Gina med .
Trevligt värre . Blev mest snack och bus med Keila .
Gick och handlade käk på Kvantum .
Jag och Gina bestämde oss för sån frösen pizza .
Lyckades nästan bränna den . Bara nästan !
Bara lite på kanten som blev svart (A)
Inget fel på smaken iaf .
Och Keila blev glad för kanterna .
Se , alla nöjda och glada . Yaaaay !
Theo bakade negerbollar i all hast som jag och Gina fick med oss hem .
Smaskens !

Hem med tåget 20.18 .
Home sweet home alltså .
Hade fått 2 brev och ett paket . Happy me !
Ett från AF , ska på nytt möte tydligen .
Fan jag var ju där precis !
Det andra brevet var från skatteverket .
Fick tillbaks 265 kr på skatten , yaaay !
Trodde inte jag skulle få de , eftersom jag inte skickat in papper om det .
Paketet visade sig vara studentkorten .
Yaaa , snyggaste klassen ever !
Miss you guys <3

Imorgon ska jag tillbaks till mitt kära Österäng och träffa Monica .
Ska beställa blomster till bröllopet .
Isch , det är nästa vecka . Man börjar känna pressen nu !
Waaaaaah !

Later !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0