Inte kommit nånvart .

Alltså , jag hade värsta idén om min design .
Problemet är bara att jag lyckas inte få det snyggt .
Vet verkligen inte hur jag ska göra !
Tror jag behöver gå på penseljakt imorgon .
Antagligen slutar det med ett helt annat tema än det jag tänkt mig nu .
Men , så länge det är snyggt så kan det ju kvitta .

Under 3 timmar nu ikväll satt jag, mamma , mi corazon och Kenneth ,
och ja lillebror också en stund i början , och spelade TP med musikfrågor .
Eller Trivial Pursuit heter det ju egentligen , men det är både jobbigt att stava till och uttala .
I slutet gav vi varandra massor med hjälp , tyckte det tog för lång tid .
Iaf så slutade det med att Claudio vann .

Nu är det snart sovedags tror jag .
Om jag inte fastnar  med designen igen .
Risken är stor .

Sov gott och dröm sött !


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0