It was a date .

Mkt trevlig dag idag må jag säga .
Träffade en person jag inte sett på minst 3 år .
Dock kändes det som att det bara var nån månad sen sist .
Och , han har blivit en riktig snygging .
Faktiskt .
Ska erkännas att man dregglade lite i smyg .

När vi skulle handla på Maxi mötte vi min moster och morbror .
Yes , perfekt . Nu tror de att han är min nya pojkvän .
Vilken bra start på vår lilla "dejt" .
Väl hemma bjuder mor på kaffe och kaka . Trevligt värre .
Efter lite Simpsons och Family Guy drar vi ner till TP .
Fika på den röda lastbilen , barnen körde iväg med oss .
Sen blev det en annan hydda , eftersom det började regna .
Efter en stund vidare till gungorna .
Mycket underhållande den där lekplatsen måste jag säga .
Sen blev det mest en massa gående .
En massa prat om gamla goda tider .
Och självklart , så snackades det sex .

Hade kunnat umgås med dig mycket längre än såhär .
Men vem vet , kanske vågar jag åka till dig imorgon ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0