Söndag .

Fast egentligen är det måndag nu .
Men jag har inte gått och lagt mig än .
Alltså är det söndag , aight ?

Har inte gjort nått vettig idag .
Tog mig dock ut från huset för en tripp till Eko .
Har mest spenderat dagen framför Tv'n .
Pappa har en massa bra kanaler att välja bland , gillas !
Och så har man gått och blivit sjuk med *gnäll*
Ont i halsen och hostar som en idiot .
Vet inte hur många gånger jag kännt lungorna kittla mig i näsan .

Anyhow , imorgon (idag) ska jag ta mig i kragen och göra nått vettigt .
Ska iaf laga mina jeans .
Och är det fint väder blir det nog att rasta kameran en sväng .

Nu ska jag fördriva tiden med lite ... uhm ... något ... hmmm ...
Sova kan jag inte än iaf , blir ett senare problem .

Toodles !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0