Ullared !

Gick upp klockan 5 imorse . Isch .
Vid 6-tiden hämtade Snuffe och Johan mig och vi drog vidare för att hämta Macke .
Pojkarna ville ha frukost på Donken , dock var det inte öppet på första stället .
Men inte så konstigt . Klockan var ju bara 7 . Men vi hittade ett annat ställe sen .
Macke hade ett halvt flak öl i bilen med , så det var bara att börja dricka .
Och ja det gick ju som det gick . Efter ett par burkar blev jag väldigt snackig .
Som vanligt pratade jag en massa sex och shit med .
Pissepaus bakom en kontainer nånstans på vägen .
Sorry Macke för att du inte hann ta nån bild .
Hann dricka 4 öl innan vi var framme på Ge-Kås och då var man ju lagom onykter .

Jag och Snuffe sprang runder där inne iaf .
Hittade lite sånt och lite sånt , ni fattar va ?
Testade kläder , jag "smugglade" in hennes . Praktiskt att vi lyckades hamna brevid varann med .
Jag tror att Snuffe hade sjukt kul åt mig hela tiden .
Jag lär ha babblat en massa och högt ! Men jag bjuder på det !

Blev inte så jättemkt handlat . Kanske för 350 eller nått sånt typ .
Hittade ingenting , men sen å andra sidan behövde jag inget spec heller så .
Blev en massa panties och godis typ :P
Mat på BK och sen gick vi in på SexOutleten med . Fanns ju massa kul där inne .
Dock köpte jag inget . Kände inte spec najs i det där sällskapet .

På hemvägen somnade jag . Två gånger . Var sjukt trött alltså !
Ett under ege att jag kunde somna , Johan spelade en massa skitmusik för fan !
Men ja , jag lyckades :P
Ska bli så jävla skönt att sova sen iaf .

Tack för dagen !

Kommentarer
Sandra :)

Alltså det var den roligaste dagen på mycket länge, det skall göras om :D

Japp jag hade sjukt kul åt dig, men du, du är sämst på och köra kundvagn xD HAHAHAHAHA!!!!!!!

Tack för dagen bäst ! <3

2009-05-11 @ 17:55:31
marika

jag har en helt vanlig digitalkamera :$ 8 megapixlar!! <3

2009-05-11 @ 18:04:24
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Sexkammaren

Sorry, jag har helt missat att skicka den ... förlåt.

Skall genast göra detta, tack för att du påminde mig =)

2009-05-11 @ 19:13:25
URL: http://www.sexkammaren.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0