2012 .

Palla att man får 214 000 000 träffar på Google när man skriver in 2012 .

Enligt Mayaindianerna kommer jorden gå under den 21 december 2012.
Alltså om 3 år, en månad och 5 dagar.
Eller iaf , deras kalender tar slut då och tydligen kommer något hemskt hända .
Annars hade de väl satt in fler dagar ?
Fan , det är rätt krångligt att fatta . Jag gör det inte helt .
Men ska försöka läsa på mer om det .
För tydligen ska de där indianerna ha förutspått andra händelser också .
Som sedan hänt , läskigt !

Men om vi nu säger att jorden verkligen kommer gå under ,
vad vill man hinna med att göra ?
Tänk , man har bara 3 år kvar att leva .
Då dör jag när jag är 22 år . Jisses .

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag verkligen , verkligen vill hinna med innan dess .
Resa ? Gifta mig ? Flytta ? Jobba ? Inte jobba ?
Asch , det är lite klurigt . Tål att tänkas på .

Vad hade ni kära läsare velat göra , om nu jorden går under 2012 ?

Kommentarer
Therese S

Jag hade nog velat gifta mig, flytta till hus, åka till Filippinerna med Andys familj... Egentligen vill jag ha barn också, men känns dumt att de skulle behöva dö vid så låg ålder.

2009-11-16 @ 16:37:53
URL: http://thesserese.blogspot.com
Kimsan

jag ska se filmen ikväll me nille :D

2009-11-18 @ 16:47:48



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0