Damn !

Riktigt trevlig dag må jag säga .
Lyckades utföra big shopping , även om det inte var meningen !
Spenderade typ 900 kr på stuff . Najs !
Köpte bland annat en bikini på Shock .
FYND för fan ! Den är av märket Poison .
Jag har velat ha en sån i typ forever , men den kostar 700 kr .
MEN INTE IDAG ! Rea som fan . Jag betalade 164 kr :D
Bea lycklig !

Blev inget jobb , men det överlever jag nog .
Ska ta tag i mitt liv och fixa en praktikplats att slava på .

So long suckers !
Btw , detta var mitt 333:e inlägg . Half way to hell !

Kommentarer
Frejis

Haha jag ska med fixa nånstans att slava..... Hbg eller Ängelholm?

2009-09-17 @ 11:57:02
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0