Damn .

Jag är fett dålig på att blogga nu för tiden .

Anyway , fotboll med Casanovan a.k.a Spindelmannen igår .
Mys satan . Ett par filmer och mat från Max fick fördriva tiden idag .

Imorgon blir det fest och jag har spenderat halva kvällen med att ragga folk .
Ringde till Freja , som befinner sig i GBG .
Hon är ju då lagom go i skallen efter lite för mkt av nån exklusiv sprit jag inte ens minns namnet på .
Ett mkt underhållande samtal iaf .
Och en kram till Foffe med , saknar dig bruden <3

Väldigt nyttig dag idag btw .
Till frukost , överbliven chokladkanin .
Lunch , burgare från Max .
Kvällsmat , pizza .
Damn , jag borde ut och springa imorgon !
Men , knappt lönt . Förjävla mkt kalorier i sprit ändå !
Så , jag tar tag i det nästa vecka igen (A)

Nej . Nu ska jag ... göra .... eh , nått .
:*

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0