Fredagens fest .

Alltså , jag hade väldigt roligt i fredags .
Freja lagade kvällsmat , efter att ha gnällt i typ 2 timmar .
Vi tog åter igen en kamikazetur till Maxi . Dock inte lika nära-döden denna gången .
Men jag höll på att dö när Sci-Phi kom .
Freja hade gått och öppnat för honom , ingen annan hade hört att de ringde på dörren .
Så hon säger: "Men alltså jag släppte in nån nyss" .
Jag går ut , för att kolla vem det var .
När jag svänger ut från mitt rum står Sci-Phi 30cm framför mig .
Fy fan , vilken hjärtattack ! Kröp ihop i hörnet en stund , helt i chock .
Men men . Mer folk kom , stämningen var på topp .
Massa vackra människor i lägenheten , kan det bli bättre ?
Min säng gick sönder , igen . Dock var det mitt eget fel .
Jag måste sluta hoppa i den .

Äsch fan , jag pallar inte berätta mer .
Men tack alla inblandade för en skitrolig kväll !

Kommentarer
Frejis

Jag gjorde grym pyttipanna! Och ja det va skitkul:P

2009-09-14 @ 13:31:50
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0