Helgen i korthet .

Fredag :
Hänger en stund med André i Hässle .
Möter upp Freja . Tåget kommer på fel spår .
Hem , rota igenom garderoben . Outfitproblem !
Gör pizza , bränner mig på tungan . Jävla mat !
Hässlefolk kommer . Vi leker med min nya lila leksak .
Tål ingenting , är helt flummig .
Drar till Biljard . Aaaasmånga snygga människor !
Tar det mest chill .
Nattamat på Donken . Träffar ett par trevliga killar .
De har gylfen nere båda två . Najs .
Blir ett ganska trevligt avslut på kvällen ändå .

Lördag :
Upp halv 12 . Segt satan .
Gå till polisen , inte smart att köra bil .
Frukost på Subway , förjävla gott .
Hem , chill . Outfitproblem .
Smsfight . Someone was pissed !
Laga bakad pära . Börja alkoholintag .
Erica , Lina och Timmie kommer .
Eva&Adam-Tobbe look-a-like ! Snygg som fasiken . Mkt trevlig .
Jag var generös , delade med mig av spriten . Now I'm all out !
Även denna kväll kom min lila fram . Pinsamt .
Blev rätt lagom go i skallen . Sen utgång .
Först en sväng och råna banken .
Mötte upp Casanova med polare . Mer MQ än IQ !
Pissepaus på torpar-område innan Biljard .
Bra drag , lite kändisfolk .
Öl , Tequila Rose , Monkeybrain , Orgasm , Baja Päron . Oh we like !
Hemfärd , nattamat från Donken . Igen .
Miss Freja fastade på vägen , trots att hon var den mest hungriga .
Oh you naughty girl !
Sov en liten stund på balkongen . Sen lite nyktrare .
Ut med folket . Mys . Dusch . Nice !
Sova <3

Söndag :
Vaknar vid 11 . As usual .
Hittar Freja vaken . I'm so sorry girl !
Frukost . Luftens Hjältar .
Helt off . Mer mys resten av dagen .


Tack alla inblandade för att ni förgyllde min helg !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0