Händelserik fredag !


Vaknade vid halv 10 av nått konstigt ljud .
Tog ett par sekunder att koppla vad fan det var .
Och minsann , det var Mr Åke som stod och bankade på min balkongdörr .
Så där stod jag , invirad i täcket och med hår som en nyknullad .
God morgon , liksom .
Tur att det inte var allt för många människor utanför .
Åke skulle hänga på låset till Systemet hade han tänkt .
Och hade bara råkat köra inom mig på vägen dit . Trevligt .
Var ju inte lönt att sova efter det .
Så jag gav mig ut på en runda vid Hammarsjön igen .
Fan vad jag är duktig . 3 gånger denna veckan !
Får väl se om det blir lika många nästa vecka .
Antagligen inte om jag känner mig själv rätt .

Hem , duscha . Sen sitta vid datorn och fördriva tiden tills AF .
Trodde jag .
David ringde och jagade ut mig så vi kunde ta en fika tillsammans .
Kladdkaka på Fenix minsann , riktigt trevligt och förjävla gott !
Drog sen till AF . Träffade Johan där , som tydligen fyllde år .
Han babblade om att han bara ville hem och supa . (Klockan var då 2)
Men jag undrar dock om han inte hade tjuvstartat lite faktiskt .
Han var helt väck . Men ytterst underhållande och förgyllde den tiden på AF .
Hem igen , fick plocka undan och städa lite .
Skulle ju få finfrämmat på kvällen !

Miss Frejis kom vid 7 , vi köpte pizza som vi krängde till en Depp-film .
Vad annars liksom ?
Sen kom vi på att vi kanske skulle köpa lite godis , proud chocoholic !
Punka på ena cykeln , vilket ledde till att Freja skjutsade mig till Maxi .
FY FAN ! Jävla kamikazecyklist !
Den roligaste versionen av denna händelse finns dock på hennes blogg .
Nära dödenupplevelse x2 ! Men fy faaan vad jag garvade !

Väl hemma hos mig igen , knappt levande tar vi fram spriten .
Sen börjar flummandet .
Jag hittade en asrolig Cartoons-låt som får mig att totalt garva sönder .
Och ja , Freja med för den delen .
När flummet nått nära på maximum drog vi igång Di Leva .
Åååh , jag fullkomligt älskar hans låtar . Och jag skäms INTE för det !

Mitt under en Di Leva-låt och början av en diskussion om penisar så låter det från balkongen .
Stackars min balkong , undra hur länge den ska klara sig .
Åke kommer inklättrandes , med vanan inne .
Går dock mindre bra för Sci-Phi .
Han hade planerat dåligt och tagit på sig ett par för tajta brallor .
Och ja , de var verkligen tajta !!
Så jag fick släppa in honom den normala vägen .
Blev film , jag fattade inte ett skit av den . Helt underlig .
Sci-Phi hade iaf lite koll så han fick förklara emellanåt .
Jag och Åke bestämde oss för att gå ut och "prata" .
Lämnade Sci-Phi och Frejis ensamma . Absolut inga planer med det (A)
Kallt satan ute , men blev en mysig promenad vid sjön .

Freja sov hos mig och jag fick mig ett par snytingar under natten .
Tack för det .

Underbart underhållande dag . Totaly awesome !


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0