Onsdag .

Veckorna går allt för fort .
Faaaaan jag måste ta tag i mitt liv .
Faaaaan hur många gånger har jag inte sagt det ?!
Får bli lite jobbletande idag .
Och så måste jag läsa på om praktik-mojset .

Sitter dock i Norra Åsum nu .
Sötnosen är på skolan . Nog bara jag vaken här i huset .
Fick nyss sällskap av lilla Tiffie , en jättesöt cockerpoo .
Och vad är det för jävla namn på en hundras egentligen ?
Låter rätt löjligt . Men , ändå logiskt .
Är tydligen en korsning mellan en cocker spaniel och en pudel .
I vilket fall som helst så är hon söt :)

Nej , snart lite film .
Sen ska jag bestämma om jag ska åka hem idag ,
eller om jag ska stanna här tills sötnosen kommer hem igen .

Kommentarer
Kimsan

hahahaha kukar bajs haha xD

2009-09-30 @ 15:36:11



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0