Söndag , fucking söndag .

Sista dagen denna veckan .
Sedan börjar ytterligare en vecka av arbetslöshet .
Röv . Jag hittar verkligen inga jobb !
Men , får väl boka möte med AF så man kan fixa praktik eller nått sånt .
Frågan är ju bara , var ska man vara isf ?

Har faktiskt varit lite duktig idag .
Eftersom jag inte orkade / inte var hemma igår så fick jag dammsuga idag .
Måste vara rent och snyggt innan morsan kommer hem .
Annars , inte bra !
Men jag hade tydligen missat lite , fick jag veta sen . Typiskt .

Mkt mysig dag och kväll igår . Helt perfa .
Iaf tills jag kom hem . Det knäckte mig totalt .
Men , det ska vi inte gå in på .

Sandra och Johan kom hit en stund nu ikväll .
Antastade min dator och kollade på en massa oanständigheter .
Busar !

Nej . Nu blir det chill resten av kvällen .
Vad ska hända imorgon tro ?

Kommentarer
marika

du vet att du inte får praktik förrän du är över 25 va ? det suger !!!

2009-09-14 @ 00:07:45
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0