@ sötnosens .

Ja , jag åkte inte hem .
Jag gick och la mig , kollade på film .
Somnade . Sov typ 2 timmar , tills sms väckte mig .
10 minuter senare knackar det på dörren .
Jonas syrra hade fått order om att väcka mig . Bussigt !
Fick masa mig upp , även fast det tog emot .
Fia skulle in till staden , så jag blev helt själv hemma .
Krängde ett par mackor och hängde vid datorn en stund .
Satte igång en ny film . Typ chill , halvsova .
Har alltså sett både Ghost Rider och Hancock idag .
Sen blev det ännu mer datanördande , harvesta satan !
Och ja , sen kom äntligen sötnosen hem .

Vet inte om vi sover här inatt eller om vi drar hem till mig .
En sak är iaf säker , vi ska sova tillsammans .

Kommentarer
marika

ja det har jag minsann gjort :D är så jävla glad och lycklig. du också ser jag ;)

2009-10-01 @ 00:06:57
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0