Tisdag .

Mmhmmm .
Idag vaknade jag klockan 6 , helt lycklig .
Låg och mös med sötnosen i typ 1,5 h .
Sen var han tvungen att gå upp , åka till skolan .
Inte jättekul att gå å lägga sig själv men .
Kände att jag behövde sova mer .
Satte igång en film , St. Trinians . Söm f.ö är riktigt bra .
Såg typ en halvtimme , sen somnade jag .
Klockan var väl typ 9 då .
Sov till 11 , vaknade av att Dbcmf ringde .
Svarade på lite sms , sen däckade jag igen .
Nästagång jag vaknade var klockan lite efter 13 .
Och nu var jag äntligen tillräckligt pigg för att gå upp .
Får försöka göra nått vettigt under resten av dagen .
Typ , leta jobb . Eller praktik . Jag måste göra nått !

I eftermiddag kommer Dbcmf hit och fiser i min säng .
Och efter det tar jag mig ut till Norra Åsum .
Tänker inte sova hemma inatt (A)

Kommentarer
Frejis

I know you looove him (A)

Och för övrigt så tycker jag visst att du ska med mig till hbg på fredag :P

2009-09-29 @ 15:04:35
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0