Ledig måndag .

Aaaah så skönt .
Dagen spenderades på Väla med Erica och Frejis .
Mycket trevligt , som alltid !
Inhandlades en klänning och ett linne .
Så jävla tradigt egentligen ...
För när man bestämt att man ska förnya garderoben , hittar man nått då ?
NEJ , typ inte ett skit . Hate it .
Modet nu passar inte mig alls .
Inte ens Carlings har några intressanta kläder längre .
Iaf inte i den butiken på Väla . Baah .
Får väl ta en sväng på stan imorgon och kolla ifall det kommit nått nytt .
Annars får jag helt enkelt lägga pengarna på nått annat .

Massa flum med Kristianstadtrion idag .
Mmmhmm , me like !

Btw så skrev min kusin till mig idag .
Inte snackat med honom på evigheter .
Han trodde jag var tillsammans med en jugge .
Jag ? Jo verkligen ...


Klänningen jag köpte

Kommentarer
Bjernalt

Det var en fin måndag :D

2010-04-27 @ 11:49:52



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0