Tisdag .

Mmmmhmm ..
Samma visa idag . Sitter hos Jonas och tråkar .
Vaknade vid 10 . Nyss ätiti och nu .... jag vet inte .
Nångång ska jag iaf laga mat och köpa mat .
Eller bara laga kanske , får se vad för spännande Jonas har i frysen .

Blev full arbetsdag igår .
Vi Uniflexare får tydligen inte gå hem om det är lite att göra .
De ordinarie får , men vi måste stanna tills det är helt slut .
2,5 h i stycken igår . Extra money , man tackar !
Men kallt satan .
Younis lärde mig hur man kör nån slags vagn .
Ni vet sån med två pinnar fram som man hissar upp stora pallar eller baljor med .
Dock ingen sån eldriven utan en liten enkel , helt handdriven .
Hehe , get it ? :P
Han trodde knappt på mig när jag sa att jag aldrig använt en sån .
Fick förklara att jag inte jobbat inom sånt här innan .
Knappt jobbat alls egentligen , men det är en annan historia .
Nu vet jag iaf hur man använder dem , så nu kan man jobba ytterligare lite till :D

Ramie den lyckosten ska bara jobba 3 dagar denna veckan .
De andra två går hon hemma med typ 90% av lönen .
För jävla lyxigt !
Illa när det är så lite att göra på KF att tillåmed heltidsinhyrda inte kan jobba fullt .

Nej , dusch nu . Sen är förhoppningsvis TV'n ledig så man kan dega lite .
C ya !

Kommentarer
Kimsan

handtruck heter de :P

2010-04-23 @ 12:27:18



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0