So long KF !

Jodåsåatt .
Sista dagen avklarad . Blandade känslor måste jag säga .
Ska bli sjuuuukt skönt att slippa filé , men jag kommer ändå sakna folket .
Och så har det ju blivit en vana att gå å jobba där .
Kommer kännas skumt att inte göra det längre .
Jag menar , det har ändå gått lite mer än 5 månader .
jävla dumt ändå . Nu hade jag ju verkligen lärt mig typ allt .
Och lärt känna en massa nytt folk . Och så bara , hejdå !
Nåväl , om jag inte hittat nått annat så lär jag söka jobb där nästa sommar .
Skadar ju inte direkt .
Och vilken tur att Facebook finns !

Kronfågelfolkets sätt att säga tack för 5 månaders trogen tjänst !
Fram med stora vattenslangen och spruta ner hela ryggen på mig .
Man kan dock säga att jag hade tur som kunde fly .
Annars hade jag nog blivit totalt genomblöt .


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0