Ungdomens tider .

Alltså shit .
Nu är jag 20 år gammal och kan handla sprit i princip när jag vill .
Men tänk på den gamla goda tiden .
När man var sisådär 16-17 och åkte till Helsingör .
Man tog med sig lite extra kläder i väskan för att kunda linda in flaskorna så de inte lät .
Var livrädd i tullen varje gång . Speciellt den gången när där var hundar också !
Och så handlade man sprit som man inte hade nån aning om vad det var .
Man tittade mest på flaskan , och priset .

Hittade en gammal bild på Bdb . Från den 28 februari 2007 .
Therese och Freja är i full gång med att packa om väskorna så att inget syns .
Och framför allt så att inget hörs .
Detta är på stationen i Helsingör , innan vi beger oss tillbaks till båten .
Fan . Vi borde åka dit snart igen !


Kommentarer
3s

Hehehe, ja fy vad nervös man var! Snart får jag också handla på systemet (': ... och jag saknar inte den hårfärgen så mycket längre, i alla fall inte utväxten och den gråa färgen som kom efter inte så lång tid.



Jag och Andy ska nog ta en tur till Danmark i veckan.. innan sommarkorten går ut {: så behöver man bara betala för båtresan ^^

2010-08-08 @ 09:15:54
URL: http://abrighterday.blogg.se/
frejis

Hahahahahahaha!!! Herregud det måste vi göra om!

2010-08-08 @ 13:02:24
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0