Ny vecka , nya uppgifter . del 2

Tog mig hem från Älsk strax innan 10 idag .
Det snöade ute och var allmänt askallt !
Ett under att bilen startade .
Gjorde en skitsnygg parkering väl hemma på söder .
Obs , ironi !
Men inte mitt fel att det blir lite hipp som happ .
Det ligger ett 1,5 dm högt snölager över parkeringarna atm .
Jag är så fruktansvärt trött på denna förbannade snön nu !

Väl inne i värmen blev det frukost bestående av två äggamackor .
Smaskens . Till det drack jag ett glas delikat Oboy .
Intresseklubben antecknar nu frenetiskt känner jag .
Den större delen av dagen so far har jag tillbringat framför datorn .
Har lyckats söka 4 jobb faktiskt , lite imponerande .
Från början hade jag dock tänkt göra mkt mer ...
Men , man ska ju inte överanstränga sig .
Ska nu försöka skriva en ansökan till Glimåkra folkhögskola .
Kommer bli svårt . Jag menar , vad fasen ska man skriva ?
Hmm , detta kräver massiv hjärnverksamhet .
Får ta ett snack med min kära moder när hon kommer hem från jobbet .

En annan sak som är lite halvt komisk gäller Älsk's bil .
Den står i en vattenpöl , kanske 1dm djup .
Det tråkigaste, och därmed komiska, är att den vattenpölen nu är frösen .
Så försök stjäla den bilen om ni kan !

Nej . Datapaus minsann .
Luffarslöjden lockar !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0