Marknad !

Stack till Maria Magdalena-marknad i Åhus idag med Nadja .
Sjukt varmt ! Men förhoppningsvis fick man lite extra solbränna .
Gick ett varv innan vi beslutade oss för att handla något .
Blev en tröja till mig och en dreamcatcher till Nadja .
Heter det drömfångare på svenska ?
Och så köpte vi godisremmar också såklart .
Ett måste på marknad ! Det eller gräddbullar .

Sa hej till Robin en snabbis innan vi körde världens omväg till Eko .
Jag körde fel håll ut från marknaden .
Tänkte inte på var den vägen ledde och till slut hamnade vi i Norra Åsum .
Och ja , snacka fel håll med tanke på att jag skulle lämna Nadja i Nymö .
Men äsch , vi fick oss en liten roadtrip .
På Eko hittade jag inte ett skit . Eller jo , en möjlig matta .
Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha den eller ej .

Blev så sugen på att flytta nu när Nadja snackar om allt hon köpt .
Och hur hon ska inreda sin lägenhet .
Åååh jag vill också ! Men jag vågar inte . Jag tänker för mycket tror jag .
Tänker på framtiden , lite längre fram än jag kanske borde .
Jag borde nog ta lite mer risker .
Allt brukar lösa sig så småningom iaf .
Men jag vettifan om jag vill bo själv .
Kommer bli sjukt tråkigt egentligen . Så får hitta en roommate först !
Bara det inte är en sån äcklig person som inte städar efter sig .
Äsch . Jag ska ge fan i att tänka mer på det nu !

Kvällen kommer spenderas hemma . Tidigt sänggående .
Åker till Köpenhamn imorgon med världens bästa pappa <3
Hoppas på en massa shopping och fint väder !

Kommentarer
3s

Du borde bo med Freja! {:

2010-07-27 @ 18:37:26
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0