När något man trodde inte stämmer .

Alltså fan vad fel det kan bli .
Där är en jävla massa sommarjobbare på KF nu .
Vissa känner man igen , från Österäng eller Fjälkinge typ .
Var just en kille idag som jag kände igen som fan , tror han är f.d Österängare .
Hur som helst så var jag säker på att han heter Johannes .
Men , så kom han fram till mig nu på sista passet .
Säger hej , sträcker fram näven och presenterar sig som Pierre .
Och jag börjar säga i bara farten : "men , heter inte du johannes ?"
Fast jag hinner ifs stoppa mig själv , så det blir bara en massa stammande innan jag också presenterar mig .
Jag menar , vadå pinsamt moment ! Där står jag och stammar som en jävla idiot .
Men aja , tydligen skulle han och hans homies dra ihop lite KF-folk för utgång på fredag .
Så han undrade ifall jag ville hänga på . "Eeeeeh , va ? Är du seriös ?" tänkte jag .
Jag sa att han fick påminna mig på fredag om det .

Appropå fredag , om jag fixar förfest , vilka kommer då ?

Kommentarer
frejis

Du och en massa kylling-folk? Hade vatt intressant att se xD

2010-07-06 @ 18:11:15
URL: http://frejis.blogg.se/
Bjernalt

Jag slutar 22 på fredag, så blir nog isf ingen förfest men jag kan röja i staden sen när jag har slutat ;)

2010-07-06 @ 18:56:36
3s

Kanske vi om någon passar hundarna (:

2010-07-06 @ 19:05:11
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0