Systemet , here I come !

Yaaaay , 20 år äntligen !
Ingen tonåring längre , nu är jag vuxen .
Eller ja , iaf på pappret (A)

För jävla tradigt väder idag bara .
Men det är inte mycket att göra åt .
Freja och Theo kommer hit en sväng senare . Trevligt trevligt .
Var på Systemet för en stund sen .
Shit , det är rätt mkt vuxenpoäng på det .
Speciellt eftersom jag köpte 3 flaskor vin :P
En till mamma , eftersom jag "lånat" en flaska av henne .
En flaska aaaasgott dessertvin som jag ska till ett speciellt tillfälle nångång .
Och så en flaska som jag tänkt pimpla idag .
Var först lite rädd att damen i kassan inte skulle kolla leg .
Men , tydligen ser jag inte såå gammal ut ändå .
Och minsann , ett "då får du ha den äran idag" fick jag också . :)

Igår fick jag idén om impulstatuering .
Får se ifall det blir av idag .
Det hade varit sjukt kul och det hade gjort min 20årsdag ännu mer minnesvärd !

Kommentarer
Frejis

Den blev väldans fin!!

Nu är jag med helt sugen på att tatuera mig ju!!

2010-06-07 @ 15:58:30
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0