Onsdag .

Åååh bara en dag kvar nu sen är det HELG !
Håll tummen att jag är ledig på måndag med .
Det hade varit sjukt gött .

Höll på att somna under sista passet idag .
kl 14 , alltså 40 min kvar av dagen , orkade jag knappt röra mig .
Rörelserna blev skitsega och det tog forever att hänga kycklingarna i maskinen .
Snacka om att jag ska försöka sova tidigt ikväll .
Men , det kommer nog inte hända .

Såg på Facebook nyss att det är Metal-kväll på Q-bar på fredag .
Ganska najs .
Dock tror jag inte att Jonas hade gått med på att dra dit .
Och jag vet inte ens om jag själv hade pallat .
Men , verkar vara rätt okej musik .
Bland annat ett band med en gammal Fjälkinge-bo .
Härligt iaf med lite variation på musiken på uteställena .

Kära läsare , vad ska ni göra i påsk ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0