Dags att dra .

Mm , jobba strax .
Uniflex ringde och gav mig jobb hela nästa vecka .
Fast , drygt 15 min senare ringde de och ändrade sig .
Hade tydligen blivit ett missförstånd så ska jobba mån till ons .
En av nackdelarna med ett bemanningsföretag , man vet aldrig riktigt säkert .
Men hade varit skönt att få en hel vecka , speciellt eftersom det är kvällspasset .
Passar mig mycket bättre än morgonpasset .

Efter jobbet kanske det blir krogen en sväng med Nick och Jonas .
Får se om jag pallar . Vet inte om jag jobbar fullt eller får sluta tidigt .
Återstår att se .

Ha en trevlig kväll gott folk !

Kommentarer
Lina

Jo, jag har aldrig varit speciellt glad för blommor.



Aa, visst är det. Det beror ju mycket på vilka lärare man har o vilken klass man går i, det skiljer ju alltid sig mycket.

Förhoppningsvis har din vän sluppit det skitet jag fick, framförallt av skolledningen o lärarna..

2010-05-14 @ 18:06:16
URL: http://linasandberg.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0